Matchpoint Postrehy - píšete nám Vypredaná hala na volejbal - zázrak

Vypredaná hala na volejbal - zázrak

6.január 2016 - Bratislava

Opýtali sme sa p. Rolanda Osvalda, majiteľa agentúry Media Fresh.

Už zápas mužskej kvalifikácie o ME 2019 proti Islandu mal v lete v Nitre veľmi solídnu divácku návštevu? Proti Islandu. A včera, v prvú januárovú sobotu proti Čiernej hore hala na Klokočine vypredaná. "To už presahuje všetky medze". Ako je to možné? Bude na konci leta na ME žien nejaký voľný lístok na bratislavský zimák?

To je pravda. Neviem, kedy bolo naposledy v Nitre na volejbale takmer 3 000 ľudí, kedy bola športová hala na Klokočine naposledy vypredaná, kedy sa naposledy zišlo na jednom mieste toľko známych tvári a osobností nielen zo športovej brandže. Zafungovalo to.
Osobnosti mesta Nitra prilákali promo spotom hlavne domácich, hlad (dokonca aj po Vianociach) po postupe naštartoval volejbalovú famíliu a mládežníkov z celého Slovenska.IMG 4037 Hala bola vypredaná aj preto, že sme to ľuďom dali včas vedieť, že sme tento event odpromovali nie ako povinnú jazdu, ale zážitkovo, s pridanou hodnotou, cez rôzne komunikačné kanály, hlavne sociálne média. Ľudia azda prišli aj preto, že sme im ponúkli okrem volejbalu aj predstavenie, na ktorom oni sami boli jeho aktívnou súčasťou, bavili sa, zabávali.
Nitra bola jedna z veľkých generálok na augustové ME žien a urobíme všetko preto, aby sme atmosféru z Nitry preniesli do Bratislavy. Takže odpoveď na vašu otázku: verím že žiadne, nielen voľné vstupenky pred jeseňou nebudú, budú predané a Zimný štadión Ondreja Nepelu bude vypredaný.
V čom vidíte rozdiel, veď plagáty, bulletiny, osveta sa robievali aj predtým. Aj ľudia na sekretariáte SVF ostali rovnakí. Efekt je však diametrálne iný. Mňa návšteva uprostred horúceho leta proti studenému Islandu doslova šokovala.

Rozdiel ste už pomenovali - väčší efekt, po dôvodoch pátrať nebudem, to nechám na iných. Pri projektoch, ktoré pre SVF realizujeme, úzko spolupracujeme s ľudmi zo sekretariátu SVF a musím povedať, že tá spolupráca je čoraz efektívnejšia. Rozdiel je možno v tom, že dnes je práca a úlohy rozdelené a nestojí to na jednom človeku, ktorý robí všetko a tým pádom aj nič. Pri dobrom včasnom plánovaní zostáva viac priestoru na kreovanie, nápady, dobré riešenie pre volejbalovú verejnosť, reklamných partnerov, fanúšikov.
Ak sa veci robia na poslednú chvíľu, narýchlo, vzniká chaos, neveští to nič svetaborné. Aj sobotňajšia akcia v Nitre potvrdila, že sekretariát má kvalitných ľudí, mediálne oddelenie okolo Filipa Hudeca. Naplno šliapala aj produkcia, technické zabezpečenie zápasu, produkčná logistika – teda Marek Prokeš, Jožo Mihalco, Katarína Palkovičová, Miška Cibuľová, ale aj mnohí ďalší.

Celý rozhovor si prečítate do 7 dní po 3 kráľoch.

Ivan Husár pre www

IMG 4036